Mare e prostia omenescă. Toată lumea civilizată serbează la 9 mai ziua Europei, noi ca necivilizații serbăm ziua ocupanților. Băgăm pe gâtul moldovenilor legi mai europenești decât în Europa, dar când vine ziua de 9 mai uităm de Europa și alergăm cu toții la monumentul cu trei puști să depunem o garoafă și să ridicăm în slăvi URSS-ul. Astăzi, Secretarul General al PCRM, candidatul în pregătire pentru tronul lui Voronin, Iurie Muntean, a mers a la memorialul „trei puști îndreptate în sus”, de parcă Moldovenii declară război lui Dumnezeu,  pentru a marca victoria asupra fascismului. Acesta nici în această zi “sfântă” nu au uitat să-și îndobitocească electoratul. Muntenescu, așa cum îl numea Ghimpu când era în fruntea Parlamentului, a jucat hora Unirii, acum 10 ani în urmă în SUA, în cadrul lucrărilor unui for al oamenilor de afaceri şi ziarişti al Consiliului Mondial Român. Astăzi această OAIE rătăcită a îmbrăcat un tricou care avea inscripționat pe el următorul mesaj: Еу сынт молдован! Еу грэеск молдовенеште! ( scris în chirilică: Eu sunt moldovan, eu grăiesc moldovenește). Când am văzut poza mi-am amintit imediat de vestita trupă  “grăiește moldovenește” și de piesa la auzul căreia instantaneu băgai degetele în ureche, … cu gheaghea Vanea, să culeg cireși și mure și dosvidania. Despre ce aderare la lumea normală vorbim noi dacă încă mai purtăm banere cu “наша Родина СССР” (patria noastră  URSS). Mare e grădina ta doamne!!!

